PrijemGalerijaRegistruj sePristupi

Delite | 
 

 Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   5th Avgust 2016, 02:21

Posle zastave, fiata stila, clia, lagune, uzeh pezoa. Mesec dana sam trazio auto i u opticaju su bili megane 3 1.5dci 110ks, fiat bravo 1.6 multijet 120ks  i pezo 308 1.6hdi 112ks. Uslov je bio sto mladji auto, sa maksimum originalnih 150 000km (po mogudjstvu sa vracenog lizinga iz francuske), da je do 1600ccm3, da ima preko 100ks, 6 brzina manuelni menjac i od opreme makar kozni volan, naslon za ruku prednji, digitalnu klimu, tempomat, ABS, ESP, ASR, prednje i zadnje el. podizace i da nije preko 7000e na ime kupca.
I tako kupim ovog pezoa 2012. godiste, koji se uklopio u sve to. Auto mi jos nije stigao, kaparisao sam ga na nevidjeno po preporuci prijatelja. Jos je u FR, ali sam dobio kopije na mail svih papira iz FR od lizing kuce, izvestaj, servisnu istoriju, slike auta itd. i ovde od placa dobijam pismenu garanciju na KM, motor i menjac godinu dana. Dobicu ga kjuc u ruke sa uradjenim svim potrebnim servisima (to u FR radi lizing kuca) i sredjen (dubinski opran, ispoloran...) tako je bio dogovor i plus posto je kupovina za kes uz kaparu i pre nego sto je auto dosao u Srbiju, dobio sam 500e nizu cenu od trazene, tacnije sa 7200 na 6700e. Za te pare nisam siguran da sam mogao da nadjem bolje, a da ispunjava ove moje uslove gore napisane.
Evo ga auto za sada ovako. Slike su lose iz francuske, okacicu svoje cim stigne auto:





Auto je kao sto se vidi na uzasnim slikama beli, ali je putnicki, ima i zadnje el podizace, i ima sve od opreme sto sam trazio, a za boju me bas briga. 134 000km je presao. Ono sto mi fali su alu felne, ali sam i to odmah resio i narucio i pre nego sto mi je dosao auto. Uzeo sam fabricke 16" bas sa 308-ice  Very Happy


Za sada toliko, videcemo kada auto stigne dal sam se zaj... ili sam "ubo" ono sto sam trazio.
Nazad na vrh Ići dole
Rasa 1
monah
avatar

Broj poruka : 3636
Godina : 37
Lokacija : Beograd.Dobanovci
Vozilo : 205MIi16,306GTI6,205GTI6i 306XSI
Datum upisa : 02.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   7th Avgust 2016, 01:27

Auto je top al taj benzinski motor 1,6 nije Peugeot motor i hoce da trose ulje
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   7th Avgust 2016, 19:04

Nije benzinac, disel je. To je novi onaj e-HDI motor 1.6 sa 112ks i 6 brzina... Predznak e je kao eco, zato sto ima start-stop sistem i neki kondenzator, da i kada ugasi auto radi klima, brisaci i sve najnormalnije sem kada napolju nije ispod -5.

Samo da stigne vise... Smile
Nazad na vrh Ići dole
Rasa 1
monah
avatar

Broj poruka : 3636
Godina : 37
Lokacija : Beograd.Dobanovci
Vozilo : 205MIi16,306GTI6,205GTI6i 306XSI
Datum upisa : 02.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   8th Avgust 2016, 02:53

Ko zna sta sam ja procitao.To je dobra prica.Benzin losa prica
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   8th Avgust 2016, 12:12

Videćemo kada stigne, ja se nadam uskoro, pa kačim slike i prenosim utiske.

Neću ga nešto budžiti i sl, kupio sam mu fabričke ove alu felne, možda stakla zatamnim na 40-50%, i da mu ugasim DPF,EGR i cipujem ga u novaspeed-u ili bobosport-u, ali i to cu tek za godinu dana, jer su mi ovi rekli da ga ne diram ništa ako hoću da imam garanciju godinu dana na motor (sa svim agregatima turbina, dizne, pumpa..) i na menjač (uključujući kvačilo i zamajac). Mada za po gradu mislim da će mi biti ok i ovih 112ks.
Nazad na vrh Ići dole
306Gti6

avatar

Broj poruka : 5464
Godina : 40
Lokacija : Valjevo
Vozilo : Nema vise Gti 6 :(, Vw lubenicar
Datum upisa : 11.02.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   9th Avgust 2016, 11:33

Izgleda kao da si napravio dobru pricu. Ajde kad stigne, pa detaljno predstavljanje vozila. Da vidimo kako to Francuzi odrzavaju vozila...
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   10th Avgust 2016, 00:25

U internacionalnoj bazi peugeota nema upisan ni jedan vanredni servis ili havarija. U tu bazu peugeot servisi upisuju samo to kada ima, koliko mi rece ovaj poznanik iz Peugeota kod Pupinovog mosta. Redovno odrzavanje po planu odrzavanja ne upisuju uopste. Po servisnoj dokumentaciji lizing kuce, vidim da su menjali ulje i filtere na 20000km, filter goriva na svakom drugom servisu, menjali su sijalice, prednje plocice i diskove, zadnje plocice, dolivali tecnost za FAP i tako sve manje vise redovno, videcu kada dobijem original dokumenta ovo su sve slike i lose se vidi bas... Set kvacila cisto sumnjam da su menjali mada ko zna, veliki servis sigurno nisu, jer pise da se izvrsi provera zupcastog kaisa posle 6 godina tj. 2018. godine ili na 180 000km, a obavezno da se zameni do na 240 000km. Zadnji diskovi si isto skuplja stavka jer se menjaju sa sve lezajevima i ABS prstenom (oko 18000 oba bez plocica) cisto sumnjam da je i to menjano na tih 134k... Tako da otprilike to me ceka sigurno u narednih godinu, dve, stim sto cu ja veliki servis uraditi 2018.-2019. bez obzira na kojoj km bude bio tada...Nesto mi ta provera kaisa i zamena na 240 000km ne pije vodu.
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   28th Avgust 2016, 00:07









Stigao konacno. Auto je bio u francuskoj na alphabet operativnom lizingu https://www.alphabet-used-cars.fr. Jedan vlasnik, ali pravno lice. Proizveden u julu 2012. godine, prva registracija 20.9.2012. Prešao 134 450km pravih. Ima servisnu knjizicu, nista od vanrednih servisa samo na 20 000km redovni. Dobio sam garanciju na KM, godinu dana ili 15000km garancije na motor (ukljucujuci i dizne, turbinu, bosch pumpu) i na menjac sa plivajucim zamajcem.
Dobio sam i sve papire od kupovine auta od strane lizing kuce kod ovlascenog peugeot dilera u FR pa sve do papira ovde u SRB. Automobil od strane lizing kuce nov placen 22.650e. Po podacima sto vidim ovde na FR, auto je izvorno putnicko vozilo M1 sa 5 sedista. Business oprema (4 el podizaca, vazdusne zavese, dig klima, ESP, tempomat el. retrovizori ali bez elektro sklapanja itd). Od strane lizing kuce uradjena prepravka na N1 (lako dostavno vozilo) sa 5 sedista (stavljena resetka iza naslona za glavu na zadnjim sedistima) i dobijen povracaj PDV. Po zavrsetku operativnog lizinga auto vraceno u fabricko M1 stanje (skinuta resetka). Isto to vidim je napisala i agencija za bezbednost saobracaja u potvrdama. Iz M1 u N1 pa vraceno na fabricko M1 stanje.

U mehanickom smislu automobil odlican. Sve ispravno na kolima, motor vuce odlicno, ne dimi, mirno radi. Ovaj e-hdi se ne cuje u kabini, ja mirniji i tisi disel u zivotu nisam vozio. Bukvalno u obrtomer moram da gledam da bi saltao. Vuce odlicno. Menjac takodje perfektan, ne trese nista, zamajac odlican, lamela odmah odvaja, menjac glatko ide u brzine. Po servisnoj ne mogu da vidim dal je ista radjeno od toga do ove km. Na trapu nista ne lupa ni naped ni pozadi. Od KG do BG sam ga probao na auto putu na tempomatu 200 po cajgeru ide kao od sale, na 170 na sat je na 3000 rpm. Auto je poprilicno utegnut, a ja sam picajzla po pitanju ispravnosti kola.

E sada mane:
Prednji diskovi imaju riseve, plocice dobre, ali diskovi tresu na preko 100 kada se koci. Ne mogu da verujem da su stavljali nove plocice na takve diskove. Sutra idem do majstora ovog mog pa narucujem od tece iz veleprodaje ATE ili PAGID diskove i plocice. Zadnji diskovi vidim da su dobri nemaju riseve i plocice imaju "mesa".

Auto nije ono kao "nov" izasao iz salona i sl. Ima na karoseriji par ogrebotinica, tj. par tackica koje su zamaskirane belom bojom, cetkicom, sa gornje strane zadnjeg branika gde se zatvara gepek. Prednji branik ka podu sto gleda izgreban, a i ja sam ga zakacio na prvom ivicnjaku, nizak je mnogo napred. Tepih gepeka je bio izguljen i pocepan, pa mi je ovaj poznanik sto drzi placu oprkrojio novi tepih u nekoj sivoj boji i zasio/zalepio preko starog. Ne lici uopste na taj fabricki sto je ispod, bas je kao tepih, ali ajde za prvu pomoc dok ne nadjem original tepih za gepek ce da posluzi. Ako zna neko gde bi mogao original da pronadjem neka javi Smile
Enterijer (sem neba) kao nov, cak ni naslon za ruku nije izguljen, na nebu i napred i pozadi ima par rupica kao sestarom da je ubo neko i pozadi na plafonu ima kao braon od cigare sto se da srediti dubinskim pranjem, a ove rupice od "sestara" cu da "prezivim".  Sredisnji retrovizor skroz rasklimatan, kugla kao da je ispala iz onog nosasa koji je zalepljen za soferku i u plafon. Da li ima neko ideju kako to da se sredi, ja probao da ga otvorim i zagrebao malo plastiku ne ide mi nesto Sad ?

To bi bilo to, provozao sam ga ja, cale i majstor i niko nije imao zamerke na auto tako da sam u principu zadovoljan. Auto je na kraju izasao 6650e + registracija.
Stim sto sam ugradio zastitu od kradje (klin u volanu, magnet i skriveni prekidac, izmesten obd i promenjen konektor i raspored) za 250e, registracija 27500, 4 nove 16" gume Sava Intensa HP 26000 suma sumarum malo preko 7000e sve komplet je izasao. I keva častila kasko full osiguranje. Dobio ponudu preko prijatelja (direktora iz AMSS) za 26000 din. godisnje na 12 rata, full kasko sa kradjom, teritorija EU, 5% ili 50e ucesce. Njihova procena auta na 8300e Very Happy

Od sredjivanja u nekom narednom periodu imam u planu da mu odradim Morimoto projektore i xenone sa sve ugradnjom fabričkih prskalica (nasao za 50e obe), dodatnom pumpom, čantrom itd. da izgledaju priblizno fabričkim xenonima (oko 300e bi sve koštalo sa delovima svim potrebnim i ugradnjom), blago zatamnjivanje stakala, na ovo postojece fabricko toniranje napred folije mozda 20-25% i pozadi 30-35% (oko 100e lumar) i kada krene da zeza FAP filter, onda i njegovo gasenje i skidanje, gasenje EGR i neki safe (blagi cip) 15-ak ks (na oko 125ks) - 200e u bobosport ili novaspeed-u. Neko "budženje" neću sigurno jednostavno volim "fabriku" i samo jaču fabričku opremu Smile
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   30th Avgust 2016, 21:38

Uzeti danas diskovi i plocice, diskovi ATE 8100 oba i plocice PAID PRO - 2850 garnitura sve po veleprodajnim cenama sa 25% rabata i PDV-om. Ukupno 10900 i zamena diskova i pločica 1500 din kod prijatelja. Mogao sam i ATE plocice da uzmem, vrlo mala razlika u ceni u odnosu na ove, ali sam PAGID vozio na Laguni prethodnoj i 3 garniture izmenjao dok je auto bio kod mene i bio prezadovoljan njima, mekane, ne škripe, odlično koče, jedino što meni ne istraju više od 25000km

Uradio i kasko osiguranje u AMSS, dobio neku dobru ponudu preko prijatelja, auto procenjen na 8350e po katalogu AMSS, učešće 5% ili 50e, na 12 rata, ali ipak za 27500 din. godišnje, potpuni kasko sa osiguranjem od kradje na teritoriji cele Evrope.





Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   1st Septembar 2016, 19:25

Danas prvi peh sa kolima posle 700 predjenih km od kada sam ga uzeo prošlog četvrtka ali koji sam i mogao da očekujem... Opet prestala klima da radi. Kada je stigao auto i kada sam otišao u kraljevo, klima nije radila i u povratku za BG sam svratio u neki servis gde me je poslao ovaj vlasnik Karanovca i dopunjena je o trošku placa i zamenjeno ulje u kompresoru. Radila je do juče ok, mada svakim danom sve slabije i slabije.
Odem danas kod Saleta za klime u Žarkovo, po preporuci servisa Krstevski gde sam održavao Lagunu, a i caletovog picass-a i posle testiranja utrvde da jehladnjak klime bušan svuda oko ventilatora, kao da je istrulio, a tu boga oca đubreta, buđi... Pokazao mi sve lepo i stvarno pušta samo tako na nekoliko mesta.

120e popravka: nov Valeo hladnjak klime koji je i fabrički, zamena istog, čišćenje klime i dopuna freona. Pozovem Auto Karanovac preko koga je i uzet auto i nikakav problem, neka pošalju predračun na mail i plaćam i tako je i bilo cheers cheers cheers

Sve preporuke za Auto Karanovac, mogao je ladno da me iskulira, ali nije.
Samo mi je rekao da sledeći put ako bude bilo nešto slično, ne kažem u servis gde oteram auto da odmah rade, već da mu kažem koji je kvar i sačekam malo dok mi on ne javi gde da idem, jer je imao isti taj Valeo hladnjak po veleprodajnoj ceni u BG da odem po njega za 9000 din, odnosno 3000 jeftinije, a ruke mu nisu bile sporne od ovog servisa. Pošto su već momci kod Saleta krenuli da rade, rekao je *ebeš 3000 din. platiću, moja krivica što nisam istestirao klimu pre nego što si pokupio auto.
Klima sada ladi super, nadam se da će tako i ostati.
Nazad na vrh Ići dole
306Gti6

avatar

Broj poruka : 5464
Godina : 40
Lokacija : Valjevo
Vozilo : Nema vise Gti 6 :(, Vw lubenicar
Datum upisa : 11.02.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   12th Septembar 2016, 13:00

Odlican potez prodavca. Samo za pohvaliti.
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   16th Novembar 2016, 22:28

Presao 5000km od kada sam uzeo auto ~3 meseca i dolazi na red mali servis posle 19000 od poslednjeg koji je uradjen u Aprilu u FR. Medjutim poceo da mi se cuje neki spaner i/ili roler od 1000-1800rpm ali samo u brzini kad je i dajem gas, na leru se ne cuje. Krstevski ne moze da odredi da li je od PK ili od zupcastog, ali s obzirom da je PK zamenjen u FR na 120k GATES set, pretpostavka je da je zupcasti koji nikad nije menjan, a preporuka je na 180 000km da se zameni ili 9 godina, a meni je na 140k sada i 4 godine starosti, tako da ipak je mnogo dugacak taj preporuceni interval ili je auto u FR vozen u extremnim gradskim uslovima.

Uzeo sam samo zupcasti set, ako je ipak Gates prolupao za 20k i godinu i po dana od zamene onda neka ide dodjavola. Od ovih mojih iz Sanela dobio ponudu sa 30% rabata:

- SKF zupcasti set (made in France) - 9600 din. INA set 6700 (unutra je Conti kajs), i za Contitech set 7800 din. (INA spaneri i Conti kajs). Uzeo SKF.
- Vodena pumpa GRAF - made in Italy - 2600 din. SKF 3400 din., uzeo GRAF po njihovoj preporuci koja je na dosta automobila prva ugradnja.
- Ule 4l TOTAL INEO 5W-30 - 2600 din., filter ulja BOSCH (made in Germany) - 650 din., filter vazduha BOSCH (made in china) - 1150 din, filter klime sa aktivnim ugljem BOSCH (made in Czech Republic) - 1200 din. MANN filtere nisu imali sve na stanju pa sam uzeo sve Bosch slicne su cene. Filter goriva je zamenjen pre 20k na proslom malom servisu, tako da mu ne sledi zamena sada, on je u MANN varijanti 2700 din.

Dobio sam i nove diskove ATE i umesto PAGID plocica sada su mi dali ATE ali nisu keramicke. Ove ATE sto sam zamenio pre 4000km i sto su se iskrivili zajedno sa plocicama vracam Sanelu a oni ce da probaju da "naplate" od ATE-a ako i ne uspeju mene bas briga ja sam dobio nove samo se nadam da se i oni ne iskrive brzo Smile
Kakvo djubre salje ATE za ova podrucja ne verujem, a kada se proveri po kodu sa kutije, original diskovi.

U ponedeljak zamena svega u servisu Krstevski koji mi je odrzavao i renoa, nadam se samo da se nisam zeznuo pa da je ipak PK prolupao, on je skuplji od zupcastog seta tj. u SKF varijanti je oko 10000 din. zbog start and stop sistema. Ovi delovi sto sam uzeo nadam se da su ok. Original zupcasti set sa vodenom pumpom je 23000 din (Dayco je fabricki samo naravno sa peugeot znakom), PK set 14000 din. poprilicna razlika. Ovo za original su cene bez popusta zvanicne u ovlascenom servisu, bez ugradnje. Ugradnja oko 100e.
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   15th Decembar 2016, 09:57

Presao 5500km od kada sam uzeo auto pre 3 meseca. Odradio veliki i mali servis. Na 120 000km u FR uredno upisali da su uradili mali servis i zamenili PK set, a u stvari zamenili samo PK kais, dok su ostavili spaner i roler i to sto je zapinjalo i sto se culo je ipak bio spaner PK kaisa a ne zupcastog. Zupcasti set je bio ok ali je na predjenih 140 000km vodena pumpa pocela da pusta, tako da je zamenjeno sve komplet.

Sanelu reklamirao ATE diskove i dobio odmah nove, zajedno sa novim ATE plocicama (uz ove iskrivljene diskove sam bio uzeo PAGID plocice koje su grebale pa su mi i njih zamenili za ATE), videcemo da li ce i ovi diskovi da se iskrive brzo.
Servis radio u AC Krstevski, koji su stavili na strug te prethodne ATE diskove (po serijskom broju ATE original) i koji su se iskrivili za 1500km i to izgleda ovako:


https://www.dailymotion.com/video/x55bcfq


Suma sumarum veliki i mali servis sa rukama 33 000 din.
Presao 800km od servisa i sa tim novim ATE diskovima i plocicama i za sada je sve ok.
Nazad na vrh Ići dole
Sloba

avatar

Broj poruka : 9426
Godina : 29
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 206 2.0 HDi xs
Datum upisa : 17.10.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   15th Decembar 2016, 19:06

Vodena pumpa stara 4 god pocela da pusta na 140 000km?  Shocked  Ja sa auta skinuo vodenu pumpu staru 15 godina, auto presao 250 000km, a pumpa bila i dalje kompletno ispravna... Kvalitet izgleda... Nije ni cudo sto se ti diskovi pokrivili 

_________________
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   16th Decembar 2016, 00:44

Da, pumpa je bila fabricka Pierburg je radi fabricki za pezoe 1.6hdi i nema je da se kupi pod brendom Pierburg kao zamemska, samo kao original ali je pierburg proizvodjac. I da propisala na 140 000km, otisla je prirubnica ona od pumpe, a sam lezaj nije zveknuo, malo je lufta dobila ali dovoljno da je za zamenu... E sad zasto je otisla fabricka vodena pumpa tako brzo to je pitanje za diskusiju. Sam zupcasti kajs i spaneri su bili ok, mogli su da se voze do predvidjenih 160-180 000km, ali ja svakako na svakom velikom servisu i na svakom autu koji sam imao sam menjao vodenu pumpu bez obzira u kakvom je stanju.

Sto se tice diskova, Sanel je uvezao direktno od ATE-a ove diskove i ATE je priznao reklamaciju. Iz prilozenog se vidi, sta ATE salje za ova istocno evropska trzista.
Nazad na vrh Ići dole
Rasa 1
monah
avatar

Broj poruka : 3636
Godina : 37
Lokacija : Beograd.Dobanovci
Vozilo : 205MIi16,306GTI6,205GTI6i 306XSI
Datum upisa : 02.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   16th Decembar 2016, 02:05

To nije proslo pored Ate diskova.Divljak ozbiljan Wink
Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   17th Decembar 2016, 01:44

Kamo srece da je divljak pa da znam, ali po ATE-u nije. Direktno je ATE zamenio disk uvozniku u ovom slucaju SANEL iz KG. Vlasnik Sanela mi je teca, a i sam radim sa delovima i licno sam slao ATE-u ovaj snimak i poslali diskove. A evo i objasnjenje i ATE i BREMBO su kupili fabrike u Kini koje su proizvodile "Ž" klasu diskova i oni to ne kriju ni na svojim sajtovima i svi diskovi za Azijsko trziste i Istocnoevropsko idu iskljucivo iz tih fabrika. Ocigledno da te fabrike nisu dostigle taj nivo kvaliteta koji imaju evropske fabrike tih brendova.
Za zapadno trziste, kao i diskovi koji idu kao prva ugradnja idu iz drugih, uglavnom evropskih fabrika. Vidi se na nekoj od slika gore, code tih diskova sa kutije, kada se ukuca na ATE-ov sajt pokaze da je original a i kazem prihvatili su Nemci reklamaciju. Dobio sam opet iste ATE za sada je ok, videcemo dokle.
Nazad na vrh Ići dole
MiskoBg



Broj poruka : 13
Godina : 27
Lokacija : Beograd
Vozilo : ex Astra H GTC 1.6 Turbo
Datum upisa : 28.09.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   4th Februar 2017, 00:10

Meni je ova 308 prelep auto, to sam hteo da uzmem kad sam uzimao 207 medjutim ne moze se sve u zivotu odjednom Smile

Inace bas naprotiv, meni je ova boja prelepa, samo belu bih i uzeo Smile

Kako si generalno zadovoljan autom?

Dobio si super cenu auta, posalji mi kontakt ako bih i ja mogao da dobijem tako lepe uslove kao ti Smile

Nazad na vrh Ići dole
DjukaBg

avatar

Broj poruka : 17
Godina : 30
Lokacija : Novi Beograd
Vozilo : Peugeot 308 1.6hdi 112ks, 5V, 2012.
Datum upisa : 05.08.2016

PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   16th Avgust 2017, 20:52

Automobilom sam prezadovoljan. Prešao sam za godinu dana tačno 18000km. Za sada nikakav vanredni problem. U potpunosti je ispunio moja očekivanja.

Kupio sam ga preko Auto Karanovca iz Kraljeva, ima ga na polovnim automobilima oglasen, doteruje vozila samo sa lizinga. Ja sam dobio takve uslove zato sto sam kaparisao auto samo na osnovu slika iz FR, rizikovao sam.
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.   

Nazad na vrh Ići dole
 
Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Peugeot 308 1.6ehdi 112ks, 2012. god.
» Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god
» Informacije o vasem vozilu - peugeot service box
» Peugeot 206 1.1
» Peugeot 407 Cabrio

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: AUTOMOBILI ČLANOVA :: AUTOMOBILI CLANOVA FORUMA :: Serija 3-
Skoči na: