PrijemGalerijaRegistruj sePristupi
WEB SHOP PKS


Auti Clanova Foruma


Similar topics
Peugeot Club BIH



Delite | 
 

 (308) Peugeot 308 150KS

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Dejan70

avatar

Broj poruka : 8
Godina : 47
Lokacija : Beograd
Vozilo : 308 1.6e
Datum upisa : 25.12.2013

PočaljiNaslov: (308) Peugeot 308 150KS   25th Decembar 2013, 12:30

Vlasnik sam ovog modela već nekoliko dana. Posedujem i 307 1.6 16V sw od koga ću morati da se odvojim ali teška srca jer ga vozim već dve godine bez ikakvih problema.
Koliko znam o 307, toliko ne znam o ovom modelu ili da budem precizniji, ništa o njemu ne znam niti na netu mogu da pronađem bilo šta o njemu, a da sam siguran da je to upravo taj model.
Po podacima iz saobraćajne dozvole, radi se o modelu 308 Premium 1.6e. Ima 110kw i zapreminu 1598ccm, proizveden 2007.
Ako neko poseduje ili je vozio nešto slično, bio bih zahvalan ako napiše nešto o njemu ovde.
Hvala unapred.

EDIT: Pitanje oko guma (felni): Na njemu su alu felne 16 sa gumama 205x55x16. Da li za zimu da montiram 195 širinu i do koje visine može da legne, a da ne kači?


Nazad na vrh Ići dole
http://www.beogradskiosmeh.com
306Gti6

avatar

Broj poruka : 5464
Godina : 40
Lokacija : Valjevo
Vozilo : Nema vise Gti 6 :(, Vw lubenicar
Datum upisa : 11.02.2009

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   27th Decembar 2013, 10:41

Nepisano pravilo je da ako sirina ide za jedan korak dole (sa 205 na 195), visina treba da ide jedan korak gore (sa 55 na 60). Ima tu malo vise matematike, ali kazem, neko nepisano pravilo je to.

Sto se tice tvog prvog pitanja, mislim da ces to morati ti nama da kazes. 308 je jos uvek redak, makar na domacim forumima. A verovatno si i sam primetio da su Hdi varijante daleko brojnije.

Ti imas benzinca, turbo, nastalog u saradnji Peugeot/Citroen grupacije i Bmw-a. Kodno ime za celu tu seriju motora koja obuhvata 1.4 i 1.6 motore je "Princ". Vrlo moderni motori, lansirani 2007 godine, koji imaju u sebi tehnologiju poput direktnog ubrizgavanja goriva i varijabilnog razvoda ventila.

THP motor (turbo high pressure), 16 ventila, dve bregaste, cetiri cilindra. Razvija 150ks pri 5800, negde pise i 5500 obrtaja. Obrtni moment je 240nm od 1400 obrtaja pa sve do 5000. Zanimljiva stavka oko ovih motora je da uljna pumpa i vodena pumpa rade po potrebi, a ne stalno.

Tri varijante ovog motora su u opticaju.
150ks u 207 i 308
175ks u 207 RC
140ks u tiptronic menjac varijanti u 308.
200ks u 308Gti, RCZ, 208 Gti i Citroen DS4 - od 2010. god.

Predvidjeni su cak i za ugradnju u Saab modele, najverovatnije u model 9-3.

To je suvoparno izlaganje podataka o tom motoru. Za prakticna iskustva cekamo tebe.
Nazad na vrh Ići dole
dellas

avatar

Broj poruka : 198
Godina : 29
Lokacija : BG/CA
Vozilo : Xsara VTS
Datum upisa : 07.06.2010

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   27th Decembar 2013, 18:01

Svaka cast na izboru auta i posebno motora. Sa srecom, da te lepo posluzi Wink
Nazad na vrh Ići dole
DuXy



Broj poruka : 38
Godina : 25
Lokacija : Pancevo
Vozilo : Peugeot 205 1.4 XR
Datum upisa : 16.10.2009

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   27th Decembar 2013, 18:35

Odlican je auto!
Evo jednog sajta gde mozes da uporedis fabricku visinu guma i zamensku... Wink

http://www.crotuners.com/idg/idg.html
Nazad na vrh Ići dole
fluohead



Broj poruka : 26
Godina : 28
Lokacija : Šabac
Vozilo : Peugeot 308
Datum upisa : 30.01.2014

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   18th Mart 2014, 00:57

Svaka cast na izboru, retki su benzinci u 308.I ja sam posedovao 307 i jedva sam se razdvoji od njega, ali je ipak doslo vreme za novije,a nadam se i bolje Smile
Nazad na vrh Ići dole
Dejan70

avatar

Broj poruka : 8
Godina : 47
Lokacija : Beograd
Vozilo : 308 1.6e
Datum upisa : 25.12.2013

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 18:58

Eto mene nakon skoro godinu dana sa iskustvom.
Prešao sam s njim samo 4.000km.
Napisaću opširniji tekst o njemu ali verujem da niko nema vremena (ni živaca), zato jednom rečju: vredisvakuparu.
Ne znam da li prvo da ga hvalim ili kudim no počeću sa hvalom jer vredi pomenuti u dve rečenice dok će pokude biti poduži tekst.
Vožen je samo po gradu i to strogom centru što znači da je većinu kilometraže, u za njega idealnim uslovima, prešao jedino Ustaničkom ulicom. U uslovima stani/kreni, prva/druga auto nema premca. Saznanje da ti bukvalno ne može niko ništa pri startu, a i kasnije trećom/četvrtom, stvara nenadjebiv osećaj gospodara situacijom. Nisam imao prilike da mi zameta neki GT model novije generacije, inače sve ostalo se nagledalo zadnjice ove tristaosmice. Koči malo oštrije. Pouzdano i kad zatreba - staje odmah.
Na autoputu je pesma. Užasno lak za vožnju, pravi odmor.
Vozio sam ga i do skijališta na Kopaoniku (leto) i tu se vidi njegova prava snaga uzbrdo. Pesma.
Neočekivano mali potrošač. Kažem mali, a ne znam koliko je to litara/100 jer nisam primetio nikakvu razliku u odnosu na 307 1.6 benz. kojeg isto smatram malim potrošačem, a očekivao sam daleko veću potrošnju.
Lanac koji poseduje u kombinaciji sa turbinom daje poseban zvuk. Nemac, a francuz. Kombinacija.

Ako ima još nečega za pohvaliti, dodaću.

A sada loše iskustvo...
Parkirao sam ga čim su najavili prvi sneg. Garaža topla, čista, ova sa slike.
Nakon 2 meseca me pozovu momci iz obezbeđenja i kažu da ima fleku ispod motora. Očistili jednom ali se napravila ponovo. Dođem, vidim ulje. Proverim nivo - malo iznad minimuma. Odmah pozovem majstora i pravac servis. Jave mi sutradan da "se sliva odnekle i ne mogu da ustanove odakle. Nije kod filtera nego negde iza. Moraće da izvade motor". Ok, samo radi i spašavaj.
Nakon par dana me pozovu da "kad imam vremena sednemo i popričamo, da mi pokažu slike i tako to...".
Auto ima rak. To je bilo ukratko... opširnije ide: Stavili su neki silikon na neki spoj jer tu i ne ide dihtung nego samo neki lepak i to je popustilo. Ali: radilica u načetom stanju, ima riseve. Prethodni (prvi) vlasnik ga je ili vozio bez ulja ili je pukao lanac pumpe ili nešto slično" jer su našli čak i neki delić tako nečeg. Lamela i korpa fabrički ali stigli do pola. Prijateljski savet mi je da "vozim kolko vozim i utopim to" jer su delovi za njega otrov.
Vratim se kući, kao da mi je umro neko. Bolestan. I on i ja.
Sednem u njega, slušam kako radi. Poteram - on ide kao i uvek. Sve je ok ali ima rak. Ne zna se koliko će još.
Pa onda razmišljam: ok. Skup auto, skupi delovi. Pa šta bi se desilo da stvarno posedujem skup auto? Da u startu kukam kako su otrov delovi?
Nakon ovih 150 KS mi ne pada na pamet da sednem u slabiji. Sve ispod 136 na pr. je smejurija jer sam nekada posedovao i 305 1.9 SRI sa 135 KS.
307 me je služio kao nijedan do sada, a da je loš 308?
Što se tiče enterijera, 307 iz 2003. je keva za ovu 308, da ne kažem Tito. Jedino što se sa 307 voziš i uživaš, a sa 308 nemaš vremena da blejiš po unutrašnjosti jer je svako dugme višak. Zanimaju te samo volan i menjač jer nema tu mnogo vremena za informisanje, osim na semaforu.

Pitam sada dugogodišnje vlasnike Pežoa: šta da radim? Da ga "utopim" ili čuvam?
P.S. pisaću još o njemu, samo da nađem malo više vremena Smile
Nazad na vrh Ići dole
http://www.beogradskiosmeh.com
Sloba

avatar

Broj poruka : 9426
Godina : 29
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 206 2.0 HDi xs
Datum upisa : 17.10.2009

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 19:24

Dejan70 ::

Vratim se kući, kao da mi je umro neko. Bolestan. I on i ja.
Na ovo sam morao da se nasmejem Very Happy mada verujem da tebi nije do smejanja Smile  Ja sam nekako oduvek bio za tu varijantu da popravim svoje nego da uzmem drugo polovno, jer ponovo ko zna u kakvom stanju ce biti... Tako da je mozda najbolje da se saberes i vidis koliko bi bila popravka pa odluci da li se tako nesto uopste isplati Wink

_________________
Nazad na vrh Ići dole
fluohead



Broj poruka : 26
Godina : 28
Lokacija : Šabac
Vozilo : Peugeot 308
Datum upisa : 30.01.2014

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 20:44

Popravi ga.Najiskreniji savet.Ja sam dao 307 za 308.Kod mene je 2.0 136ks. Do sada sam farbao udarana vrata vozaca, prednji branik sredjivao, kao i jos masu slicnih stvari.Nisam imao problem kao ti.Ali vece uzivanje u voznji pogotovo od tog sa 150ks neces naci.Sredi ga za sebe i vozi sa uzivanjem.Svakako ces ulagati u polovno sta god da uzmes.
Nazad na vrh Ići dole
papucar



Broj poruka : 69
Godina : 28
Lokacija : Novi Sad
Vozilo : 308 1.6 hdi
Datum upisa : 06.01.2015

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 21:07

prodaj ga, pa kupi isti Very Happy

salim se, nisam pametan... ali lep autic Smile
Nazad na vrh Ići dole
xenoks
Ozbiljan Zajebant
avatar

Broj poruka : 10300
Godina : 45
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 406 1.9 td SW
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 22:15

Ja bih ipak prvo probao da i neki drugi "lekar" da dijagnozu. Vaditi motor zato sto negde pusta malo ulja ne verujem da bas svakom majstoru pada na pamet.

_________________

Nazad na vrh Ići dole
http://www.eksi.co.rs
fluohead



Broj poruka : 26
Godina : 28
Lokacija : Šabac
Vozilo : Peugeot 308
Datum upisa : 30.01.2014

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   25th Februar 2015, 23:49

I to sto kazes.Mozda nije toliko strasno.Mozda je manji kvar u pitanju
Nazad na vrh Ići dole
Dejan70

avatar

Broj poruka : 8
Godina : 47
Lokacija : Beograd
Vozilo : 308 1.6e
Datum upisa : 25.12.2013

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   26th Februar 2015, 03:07

To sa uljem je otklonjeno. Neki spoj koji nema dihtung nego silikon. Nego je uvidom u stanje radilice ustanovio da je nekada ranije doživeo oštećenje najverovatnije zbog "malog lanca uljne pumpe" ili možda vodene pumpe.
Ko za baksuz, na 50m od servisa do pumpe ostane bez goriva, počne da se gasi i upali na tabli "Depollution system faulty". Sad moram to da resetujem.
Nazad na vrh Ići dole
http://www.beogradskiosmeh.com
Sloba

avatar

Broj poruka : 9426
Godina : 29
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 206 2.0 HDi xs
Datum upisa : 17.10.2009

PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   26th Februar 2015, 12:50

Na karteru je verovatno pustao ulje i kada su ga skinuli videli su radilicu...

_________________
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: (308) Peugeot 308 150KS   

Nazad na vrh Ići dole
 
(308) Peugeot 308 150KS
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» (308) Peugeot 308 150KS
» Informacije o vasem vozilu - peugeot service box
» Peugeot 206 1.1
» Peugeot 407 Cabrio
» (405)peugeot

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: AUTOMOBILI ČLANOVA :: AUTOMOBILI CLANOVA FORUMA :: Serija 3-
Skoči na: