PrijemGalerijaRegistruj sePristupi

Delite | 
 

 Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Sloba

avatar

Broj poruka : 9442
Godina : 29
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 206 2.0 HDi xs
Datum upisa : 17.10.2009

PočaljiNaslov: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   21st Oktobar 2010, 00:45


Predstavljanjem prvog svjetskog dizelskog hibrid vozila, 3008 HYbrid4, Peugeot će stvoriti novu vrstu vozila, u smislu slobode u upotrebi i užitka u vožnji. 3008 HYbrid4 je spoj inovativnog koncepta crossovera 3008 i tehnološke inovacije HYbrid4, koji nude kompletan paket dinamičkih i ekoloških performansi. To daje novi smisao slobodi korištenja automobila (manja potrošnja i manja emisija štetnih plinova) i omogućava da već danas istražimo i iskusimo svijet automobila budućnosti.
Peugeot 3008, s HYbrid4 tehnologijom, je prvo dizelsko, potpuno hibridno vozilo ikad proizvedeno i plasirano u svijetu. Ovaj automobil je rezultat projekta koji je zahtijevao svaki djelić znanja i stručnosti inženjera u Peugeotu, kako bi se stvorilo vozilo na nivou marke s visokim ekološkim zahtjevima, te koje će u isto vrijeme osigurati visoku razinu užitka u vožnji. To je također originalni i virtuozni spoj dizela i električne energije.
Upotreba HYbrid4 tehnologije na 3008 crossoveru je smislena. Ovaj uspješan crossover proizlazi iz automobilske hibridizacije nekoliko koncepata: SUV, limuzina, kompaktni MPV i kupe. Uz to, prednost HYbrid4 je, u ovom trenutku i po prvi puta, kombinacija dizela i električne energije, kao savršenog odgovora na očekivanja kupaca: ekološki pogon na sva četiri kotača, kontrolirana snaga, visoka razina sigurnosti, osigurana modularnost i novi osjećaj vožnje, sve u pogledu ekološki odgovornog pristupa.

Za Peugeot, legitimnost ove tehnologije daleko nadilazi eko-efikasnost. Klijenti zahtijevaju novu senzaciju vožnje, poboljšane vozne karakteristike i poboljšani užitak u vožnji. Ove nove senzacije izražene su na više načina:
- Tihi rad, uz mogućnost vožnje u električnom načinu rada,
- Mir i sigurnost prisutni za vrijeme pogona na četiri kotača,
- Visoke performanse u kombinaciji s izvrsnim voznim karakteristikama,
- Slobodno i jednostavno korištenje uz mogućnost odabira četiri različita načina rada: ZEV, 4WD, Sport, Auto.

U pogledu performansi, 3008 HYbrid4 ima koristi od kombinirane snage HDi dizelskog motora i električnog motora tijekom ubrzanja, gdje je potrebna iznenadna eksplozija snage (boost funkcija). Takva maksimalna kombinirana izlazna snaga može narasti i do 200 KS (147 kW) pomoću 2,0-litarskog HDi FAP dizelskog motora sa 163 KS (120 kW) i privremene snage električnog motora sa 37 KS (27 kW). Maksimalni okretni moment od 500 Nm je podijeljen na 300 Nm na prednjem dijelu automobila iz dizelskog HDi motora i na 200 Nm na stražnjem dijelu automobila gdje je smješten električni motor. Ova razina performansi kod 3008 HYbrid4 rezultira rekordnim omjerom emisija CO2/maksimalna snaga.

Krajnji rezultat je crossover dužine 4,36 m, pogon na sva četiri kotača, maksimalna izlazna snaga od 200 KS, potrošnja goriva u kombiniranoj vožnji od samo 3,8 L/100 km i emisija CO2 od 104 g/km. U pogledu držanja ceste, ovaj inovativni pogonski sklop savršeno je ukomponiran sa šasijom, što dokazuju kvalitetna dinamička svojstva. Stražnji modul HYbrid4 sustava također uključuje sustav stražnjeg ovjesa sa više ramena, koji jamči odlično držanje ceste.


Jednostavnost korištenja

S funkcionalnog stajališta, mjenjač smješten na središnjoj konzoli omogućava vozaču odabir između četiri različita načina rada:

1. Auto mod: elektronika automatski kontrolira cijeli sustav, uključujući i prijelaze između HDi dizel motora i električnog motora. To omogućava optimalnu vožnju s kombinacijom niske potrošnje goriva i dinamičnih voznih karakteristika,

2. ZEV mod (Zero Emission Vehicle) pruža pristup potpuno električnom načinu rada. U ovom slučaju, aktiviranje HDi dizel motora je programirano tako da se podudara s više faza akceleracije. Ovo zahtijeva dovoljno napunjene baterije. Vozilo tada postaje "gradska jurilica" zahvaljujući potpunoj odsutnosti buke i ispušnih plinova. Vozač može primijeniti ovaj način za vožnju po gradu ili demonstrirati tišinu vozila u električnom modu, itd.,

3. Pogon na sva četiri kotača (4WD) omogućuje upotrebu oba pogona koliko je to moguće, stražnji kotači tada su pogonjeni električnim motorom dok prednje kotače pogoni HDi dizel motor. Nudeći mir, sigurnost i izvrsne vozne karakteristike, pogon na sva četiri kotača naglašava dinamičan karakter vozila. Doista, HYbrid4 tehnologija, pri malim brzinama, omogućuje vožnju "na svim terenima" jednaku SUV-u: vozač više neće biti zabrinut blatnim stazama ili vožnjom uzbrdo do skijališta;

4. Sport mod favorizira brže promjene stupnjeva prijenosa pri većim brzinama nego normalan način.
Na taj način, pojam "kontrolirana snaga" dolazi do izražaja: spojka dizelskog motora s električnim motorom osigurava bolje dinamičke performanse, optimalno raspoređene i prenesene sa pogona na sva četiri kotača na cestu, omogućujući pritom zavidnu razinu stabilnosti i vozne karakteristike koje će se svidjeti svim auto-entuzijastima.

Pomoću HYbrid4 tehnologije, 3008 pruža klijentima ne samo ekološki osviještenu i tehnološki sofisticiranu, već i vožnju s idealnim užitkom. Doista, razina performansi koju pruža ova tehnologija oduševit će i najzahtjevnije kupce u pogledu držanja ceste, odziva gasa, voznih karakteristika i unutarnjeg mira vozača, bez obzira na cestovne uvijete, uz mogućnost uživanja u tihom radu vozila u potpuno električnom modu.

HYbrid4 strategija

HYbrid4 tehnologija bazirana je na kombinaciji korištenja najboljih tehnologija razvijenih od strane Peugeot inženjera: dizel motor, električni motor, sustav druge generacije Stop&Start i elektronski kontrolirani sekvencijalni ručni mjenjač. Hibridni pogon u osnovi objedinjuje dizelski i električni motor. Za početak, Peugeot se pouzdao u priznatu stručnost PSA Peugeot Citroën grupe na polju dizel motora sa HDi FAP tehnologijom. Uz njihovu iznimnu efikasnost, HDi FAP dizel motori - termodinamički učinkovitiji od benzinskih motora s potrošnjom goriva manjom od 30% - jasno su najbolji izbor motora s unutarnjim izgaranjem.

U budućnosti, kao i za tržišta u kojima je dizel manje popularan, benzinski motor može također poslužiti kao osnova za HYbrid4 tip hibridizacije. Za električnu komponentu, Peugeot je upotrijebio vlastitu povijesnu ekspertizu na području električnih vozila. Do danas, modeli 106 Electric, koji su bili u prodaji između 1995. i 2003., ostaju i dalje u svijetu kao najprodavaniji automobili s nula ispuštanja štetnih plinova (ukupno, PSA Grupa proizvela je gotovo 10.000 vozila, što je pravi industrijski pothvat na ovom polju). Na kraju 2010., Peugeot će nastaviti s težnjama da postane prvi proizvođač koji će lansirati najnoviju generaciju 100% električnih vozila u Europi, Peugeot iOn.

Slijedeći zdravo razumski pristup u kapitaliziranju stručnosti i najboljih postojećih komponenti, prirodan izbor bio je elektronski kontrolirani šesterobrzinski ručni mjenjač (MCP), ne samo zbog izvrsnih mogućnosti upravljanja motorom, već i zbog optimizacije potrošnje goriva. U istoj perspektivi se koristi sustav druge generacije Stop&Start.

Glavni cilj bio je optimalna učinkovitost i dosljednost. Hibridna tehnologija koristi dva tipa snage koji mogu djelovati izmjenično ili istodobno:

- HDi dizel motor radi optimalno u većini situacija, pogotovo na dužim putovanjima izvan grada. Dizel motor je još uvijek najučinkovitiji i svestran izbor za pogon bilo kojeg vozila,

- Električni motor zamjenjuje rad HDi dizel motora u fazama koje zahtijevaju manju energiju, osobito kod pokretanja ili vožnje pri niskim brzinama i usporavanje (regeneracija energije). To su upravo značajke gradske vožnje.

Zamjena HDi dizel motora električnim motorom događa se automatski, zahvaljujući Stop&Start sustavu koji stavlja HDi dizel motor u stanje čekanja i ponovnog pokretanja kada to uvjeti zahtijevaju (pritiskanje papučice gasa, niska razina napunjenosti baterije, itd);

- Dva izvora energije međusobno se nadopunjuju u određenim uvjetima vožnje (boost, efekt jakog ubrzanja, pri pretjecanju drugog vozila, na primjer). Performanse HYbrid4 tehnologije usporedive su s onima dobivenim s jednim HDi dizel motorom većeg kapaciteta, međutim, uz prednost smanjene potrošnje goriva i CO2 emisije (oko 35% manje u kombiniranom ciklusu za ekvivalente performanse).

Elektromotor i pomoćna oprema (inverter, pretvarač, itd) smješteni su u stražnjem dijelu vozila. To rezultira nizom prednosti, ne samo u smislu koristi klijenta, nego i sa stajališta gospodarskih i industrijskih modela. Originalni izgled dopušta mogućnost pogona na sva četiri kotača: HDi dizel motor ispod prednjeg poklopca pogoni prednje kotače, dok elektromotor (u stražnjem dijelu automobila) pogoni stražnje kotače.

Budući da je sve elektronički kontrolirano (by wire) bez mehaničkih veza prednjeg i stražnjeg dijela automobila, ovaj sustav ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalni integralni mehanički sustav prijenosa (s pomoćnim osovinama): nema ograničenja u izgledu i stilu putničkog prostora (kapacitet unutrašnjosti sačuvan), te 4x4 pogon i ekološka osviještenost više nisu kontradiktorni pojmovi.

Stražnja instalacija električnih komponenti u vozilu nudi nova tehnička i ekonomska rješenja.
Prvo, izbjegava potrebu za redizajnom prostora motora, te također omogućava bolju raspodjelu težine. Također, ostavlja na raspolaganju mogućnost korištenja većeg kapaciteta motora. Drugo, ovakva konstrukcija omogućuje jednostavnu i kompaktnu upotrebu stražnjeg modula koji sadrži električni motor i pomoćnu opremu, te stražnji pogon i ovjes.Troškovi stražnjeg modula su, dakle, smanjeni zbog tehničkih mogućnosti razmještanja HYbrid4 tehnologije u različitim segmentima, u različitim oblicima, itd, bez obzira na vrstu motora s unutarnjim sagorijevanjem.

Pravi proboj u smislu smanjene potrošnje goriva i CO2 emisije, dinamičkih performansi, pogona na sva četiri kotača i električnog načina rada, HYbrid4 tehnologija donosi brojne pogodnosti, bez kompromisa. Nadalje, vozne karakteristike, sigurnost i ekološka učinkovitost sustava temelje se na jednostavnim, razumnim i dosljednim tehnološkim odlukama. Peugeot 3008 crossover je izabran kao prva primjena ove inovativne tehnologije.


Tehničke specifikacije crossovera 3008 HYbrid4

Sprijeda smješten 2,0-litarski HDi FAP dizelski motor sa 163 KS (120 kW) ima radni volumen 1.997 ccm, zadovoljava Euro 5 normu, a najveću snagu od 163 KS isporučuje pri 3.750 o/min, dok maksimalni okretni moment od 300 Nm isporučuje pri 1.580 o/min. Kako bi imao ovu razinu performansi, motor koristi najnoviju generaciju ECCS (Extreme Conventional Combustion System) komora za izgaranje, promjenjivu geometriju turbopunjača i visokotlačnu pumpu za ubrizgavanje koja omogućuje maksimalan tlak od 2.000 bara, naravno, u kombinaciji s najnovijom generacijom "octosquare" Eolys aditiva s poboljšanim sustavom filtera čestica (FAP).

HDi dizelski motor povezan je s elektronički upravljanim ručnim šesterobrzinskim sekvencijalnim mjenjačem BMP6 čija elektronska kontrola omogućuje značajnu uštedu u potrošnji goriva u automatskom načinu rada, koja je učinkovitija u usporedbi s tradicionalnim automatskim mjenjačem, pa čak i tradicionalnim ručnim mjenjačem. Ovaj mjenjač nudi pravi užitak u vožnji s mogućnošću odabira načina mijenjanja brzina u bilo kojem trenutku - ručno ili automatski - ručicom mjenjača ili putem komandi iza upravljača. Rad BMP6 mjenjača je još ugodniji s HYbrid4 tehnologijom utoliko što stražnji električni motor postaje aktivan za vrijeme promjena brzina. To rezultira glatkim promjenama brzina za optimalan komfor.

Najnovija generacija Stop&Start sustava postavlja HDi motor u stanje mirovanja kada je i vozilo u mirovanju (na semaforima, znak stop ili zastoj u prometu, itd.) i kada je vozilo u električnom načinu rada. Takve situacije značajno povećavaju potrošnju goriva i emisije štetnih plinova u gradskim uvjetima. Stop&Start sustav omogućuje HDi dizel motoru trenutačno ponovno pokretanje, "transparentno" za vozača, kada je to potrebno. Ovaj sustav s velikodušnim izlazom snage od 8 kW može generirati električnu energiju potrebnu za rad električnog motora u svim okolnostima, ako je potrebno (pogon na sva četiri kotača).

Sinkroni permanentni električni motor pametno je smješten na stražnjem dijelu vozila. On omogućuje konstantnu snagu od 20 kW (27 KS), te vrhunac snage od 27 kW (37 KS). Stvara stalni okretni moment od 100 Nm, odnosno maksimalni od 200 Nm. PTMU (Power Train Management Unit) je elektronski kontroler koji automatski upravlja različitim načinima rada HDi dizelskog i električnog motora na vrlo inovativan način za vozača, te pomaže optimizirati potrošnju goriva.

Inverter i pretvarač se koriste za kontrolu električne energije. Inverter kontrolira moment električnog motora pomoću regulacije struje visokog napona u baterijama. Djeluje u rasponu napona između 150 i 270 volti. Pretvarač pretvara 200 volti iz visokog napona baterija na 12 volti za opskrbu unutarnjeg sustava vozila. Na modelu 3008 HYbrid4, komponente su što manjih dimenzija kako bi optimizirale instalaciju u vozilu.

Ni-MH (Nikal-metal hidridna) baterija se nalaze ispod prtljažnog prostora, kraj elektromotora. Ova baterija pod visokim naponom dolazi kao standardna baterija od 12 Volti. Trenutno, ova tehnologija baterija ostaje najpogodnija u smislu troškova i industrijalizacije za vozila proizvedena u velikim količinama. Sustav obnove energije (kad elektromotor postaje generator) omogućuje kinetičkoj energiji da se transformira u električnu energiju za punjenje Ni-MH baterija za vrijeme usporavanja (otpuštanje papučice gasa i kočenje). Ovaj sustav oporavka omogućuje vozaču da koristi slobodnu energiju i u skladu s tim smanjenu potrošnju goriva.

Vozača u realnom vremenu informira 7-inčni 16:9 ekran u boji ili multifunkcijski zaslon, ovisno prema specifikaciji automobila, o statusu hibridnog pogona i stanju baterije pomoću elektronskog sustava mjerenja. Lijeva strana zaslona na instrument ploči ukazuje na postotak snage koja se koristi ili na povrat tijekom faze kočenja ili usporavanja. Tri različita indikatora pokazuju stanje baterije: Charge, Eko (optimalno područje rada) i Power.

Za razvoj HYbrid4 tehnologije, PSA Peugeot Citroën Grupa ima provjerenu mrežu dobavljača koji nude najbolje komponente i znanja na svakom polju. Na temelju tehničkih specifikacija proizvođača, Bosch je osigurao vlastitu stručnost s obzirom na električni motor, elektroniku, reverzibilni visokonaponski alternator (STT) i druge sustave upravljanja koji su povezani između tih komponenti, te korekcije kočenja i trakcije (ABS i ESP). Isto tako, Sanyo je ponudio svoje znanje na području Ni-MH baterija visokog napona.


Stražnji ovjes

Kako bi dinamične performanse bile osigurane u rangu marke (standardi držanja ceste su raznoliki i variraju ovisno o tipu vozila, npr. MPV, itd.), električni motor i reduktor mjenjača smješteni su unutar stražnjeg električnog modula, prenijetog preko nekoliko različitih platformi, koji obuhvaća sustav stražnjeg ovjesa s više ramena. Konstrukcija stražnjeg ovjesa plod je stručnost marke na tom području, imajući na umu da je ista tehnologija upotrijebljena i na modelu 407, kojeg krase odlične vozne karakteristike, držanje ceste i udobnost.

U smislu "dinamika vozila", ESP na modelu 3008 HYbrid4 objedinjuje poboljšani sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača (ASR) u mogućnosti iskorištenja sposobnosti pogona na sva četiri kotača na izazovnim terenima. Performanse ove opreme dodatno su poboljšane 16-colnim gumama za blato i snijeg.

Karakterističan stil

Novi Peugeot 3008 HYbrid4 se ističe zbog svoje odvažne tehnologije i specifičnog stila, dopuštajući kombinaciju odgovornosti i užitka u vožnji. Peugeot dizajn uvijek nosi pečat snažne, dinamične i prepoznatljive osobnosti, bez obzira na asortiman i ponudu. To je ipak u stalnom razvoju. Novi razvoj može biti više ili manje u skladu s generacijom, i iznad kategorija vozila. Ovdje, vanjski stil uspješno dočarava vozilo visoko inovativnog sadržaja. On također omogućuje da 3008 HYbrid4 bude prepoznat prema integraciji poznatih značajki.

Na prednjem dijelu, Peugeot stilski kodovi prilagođeni su automobilu velikih dimenzija kako bi označili prekid kodova koji su obilježili prošlu generaciju. Ekspresivna prednja svjetla obnovljena su, s integracijom LED dioda s funkcijom dnevne rasvjete, i naglašavaju vizualnu pojavu automobila. Novi 3008 HYbrid4 stoga se ističe svojim vizualnim potpisom, ali i činjenicom da je to prvi 3008 sa novim znakom Marke na prednjem poklopcu motora.

Velika prednja maska pomaže u definiciji vozila i naglašava off-road karakter, s dvije kromirane prečke koje podsjećaju na one viđene u svijetu SUV-a. Donji prednji panel dodatno pojačava off-road aspiracije, zahvaljujući osobito crnim dijelovima branika usklađenih sa prednjim svjetlima. Sa strane, prozor okružuje kromirani okvir u gornjem dijelu. To naglašava impozantnu visinu bokova, koji sa ekskluzivnim 17-colnim aluminijskim naplatcima Oltis i crnih pojasevima, pridonose osjećaju čvrstoće vozila u cjelini.

Na stražnjem dijelu, zakrivljena krila neprimjetno se stapaju s hi-tech svjetlima. Stražnji spojler u dvije boje s visokim sjajem crnih dijelova, pomaže u razlikovanju 3008 HYbrid4 modela od ostalih običnih verzija, kao i kromirane oznake koje ukrašavaju bočne strane i stražnji dio automobila. Originalnost ovog dizajna vizualno pomaže da stražnji dio vozila izgleda kompaktno. Ovdje također, su prisutna "hobby" niža vrata prtljažnika, dok široke crne i kromirane zaštite na donjem dijelu ilustriraju "outdoor" karakter ovog crossovera. Iz pojave vozila proizlaze pojmovi poput: mirna snaga, sadržana moć i kontrolirana dinamika.

Unutrašnjost: odvažan iskaz

U skladu s pojmom hibridizacije automobila, u putničkom prostoru je novi izvor iznenađenja i emocija. U unutrašnjosti, prostranost i položaj vozača nose sva obilježja ekskluzivnog kupea, pa ona čak podsjeća na kokpit zrakoplova. Ekspanzivna komandna ploča, komande nadohvat ruke i ergonomska središnja konzola jasno odvajaju teritorij "pilota". U kombinaciji sa izdignutim i dominantnim položajem vozača, novi 3008 HYbrid4 nudi niz novih senzacija u vožnji koje prije nisu bile vezane uz hibridno vozilo.

Ove senzacije su dodatno pojačane općim ambijentom putničke kabine: high-tech i ekskluzivna. Prepoznatljivi materijali su razmješteni kroz putnički prostor crossovera kako bi naglasili osjećaj i istražili nove oblike izražavanja, u ponudi je i kožna unutrašnjost. Ručica mjenjača, modernog i elegantnog dizajna, je simbol HYbrid4 tehnologije. To pridonosi ovom tehnološkom ambijentu na isti način kao 7-inčni ekran u boji koji pruža informacije o tokovima energije. Prsten volana sadrži potpis HYbrid4 HY, koji pridodaje ekskluzivnosti automobila.

Dok vozač uživa u obnovljenom užitku vožnje, 3008 HYbrid4 ima mnoštvo iznenađenja za druge korisnike, očuvanjem kvalitete udobnosti i modularnosti izvornog 3008. Ostali putnici mogu uživati u putničkoj kabini i originalnom ambijentu, okupani svjetlom panoramskog staklenog krova. Također imaju koristi od brojnih skladišnih prostora, osobito u stražnjem dijelu poda i u velikodušnoj središnjoj konzoli sprijeda. Druga značajka rezervirana je za suvozača: velike ručke na središnjoj konzoli omogućuju da pronađete idealan položaj za udobno putovanje.

Zahvaljujući inteligentnom Multiflex interijeru i pametnoj integraciji baterija te specijalnoj stražnjoj suspenziji, 3008 HYbrid4 se također može transformirati kako bi ponudio znatnu nosivost ispod stražnje police, kapaciteta 420 litara (362 dm3 VDA), uz 66 litara (29 dm3 VDA) skladišnog prostora ispod poda prtljažnika. Ovaj genijalni pretinac također omogućava pohranu.

Niža vrata prtljažnika tipa Hobby, otvorena otkrivaju pod prtljažnika opremljen uzdužnim sigurnosnim prstenjem koje odiše kvalitetom i snagom. U prtljažniku postoji mogućnost sklapanja stražnjih sjedala, kontroliranih pomoću prekidača, te se stražnja sjedala sklapaju u sekundi automatski, poput magije. U kombinaciji s preklopljenim sjedalom suvozača, 3008 HYbrid4 nudi savršeno ravni pod od poklopca prtljažnika, do prednje komandne ploče. Time će se osloboditi gigantski 1.501 litreni pretinac koji je jednostavan za korištenje. Unutar automobila također, hibridizacija koncepta otvara neslućene mogućnosti.

High-tech oprema za sigurnost i užitak u vožnji

Udobno sjedalo iza upravljača, može se mjeriti s onima u svijetu zrakoplovstva. Na primjer, kako bi se osiguralo da vozači nikada ne trebaju micati pogled s ceste, u stilu borbenih zrakoplova, bitne informacije projicirane su, za vrijeme vožnje, na transparentni panel koji se pametno proteže od vizira ploče s instrumentima. Ovaj head-up display se može podesiti pomoću preklopnih prekidača. Ovi prekidači, koji se nalaze iznad središnje konzole, daje dodatni stilski naglasak ambijentu automobila. Isto tako, električna parkirna kočnica (FSE) zajedno s funkcijom Hill Assist, olakšava manevre vozača i optimizira prostor na mjestu ručne parkirne kočnice.

Najnovija generacija satelitskog sustava pomaže korisniku na putovanjima. WIPCom 3D uključuje sve prednosti postojećih satelitskih navigacijskih sustava koje nudi marka. To uključuje Jukebox funkciju, vezanu uz prisutnost tvrdog diska, GSM funkciju, USB priključak, DVD player, Bluetooth sustav i grafičko sučelje koje prikazuje zgrade u punom 3D prikazu.

U konačnoj analizi, 3008 HYbrid4 je crossover s iznimnim tehnološkim sadržajem, koji nudi jedinstvenu svestranost i sigurnost, bez premca u vožnji i vrlo niske razine emisije CO2. Peugeot izbor hibridnog dizela pokazuje da je moguće kombinirati senzaciju vožnje, koja prije nije bila dostupna u hibridnim vozilima, s beskompromisnim ekološkim zahtjevima. Hibridni stražnji dio 3008 HYbrid4 modela biti će proizveden u Sochauxu i Mulhouse-u. Prodaja u Europi se očekuje u proljeće 2011, a u Hrvatskoj u drugoj polovini 2011. godine.
preuzeto sa: www.automobilija.net

_________________
Nazad na vrh Ići dole
xenoks
Ozbiljan Zajebant
avatar

Broj poruka : 10300
Godina : 45
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 406 1.9 td SW
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   21st Oktobar 2010, 00:54

:happy:

_________________

Nazad na vrh Ići dole
http://www.eksi.co.rs
ske

avatar

Broj poruka : 4391
Godina : 2017
Lokacija : bgd
Vozilo : 206 1.6 16v xs
Datum upisa : 19.08.2009

PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   22nd Oktobar 2010, 21:52

au, slobo, kolki post,verovatno cu uspeti sve da procitam u naredne dve nedelje :deangel:
Nazad na vrh Ići dole
Sloba

avatar

Broj poruka : 9442
Godina : 29
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 206 2.0 HDi xs
Datum upisa : 17.10.2009

PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   22nd Oktobar 2010, 21:53

Pogledaj samo ovaj klip sa youtube i ne moras da citas nista Laughing

_________________
Nazad na vrh Ići dole
ske

avatar

Broj poruka : 4391
Godina : 2017
Lokacija : bgd
Vozilo : 206 1.6 16v xs
Datum upisa : 19.08.2009

PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   22nd Oktobar 2010, 22:01

brate , ja kad bi ovo doterao u dvoriste sve komsije bi crkle od muke Admin I


perverzija
Nazad na vrh Ići dole
coa123

avatar

Broj poruka : 3975
Godina : 36
Lokacija : beograd
Vozilo : 206xs 1.6
Datum upisa : 30.09.2009

PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   22nd Oktobar 2010, 23:00

ske ::
brate , ja kad bi ovo doterao u dvoriste sve komsije bi crkle od muke Admin I


perverzija

aaauuu, gde ti zivis...?

bravo slobo
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4   

Nazad na vrh Ići dole
 
Prvi dizelski hibrid: Peugeot 3008 HYbrid4
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Istorijat Peugeot
» Informacije o vasem vozilu - peugeot service box
» Peugeot 206 1.1
» Peugeot 407 Cabrio
» (405)peugeot

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: PEUGEOT SERIJE KROZ VREME - ZANIMLJIVOSTI I TEHNIČKA PITANJA :: SERIJE 1-9-
Skoči na: