PrijemGalerijaRegistruj sePristupi
WEB SHOP PKS


Auti Clanova Foruma


Similar topics
Peugeot Club BIH



Delite | 
 

 (306) Peugeot 306GTi6

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
Idi na stranu : 1, 2  Sledeći
AutorPoruka
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 14:32

Na autu je sve serijski osim ispušnog sistema koji je supersprint magnum kompletni i auto će ostat u ovakvom stanju u kakvom ga vidite na slikama

peugeot 306gti6,1998.g.120kw,6 brzina,
sva oprema (ABS, servo, struja, kodirani klju, centralno, koža, poluatomatska klima itd itd)
Supersprint full sistem (srednji + zadnji lonac, de-kat),Ecosse krovni spojler...

komentari dobrodošli










Poslednji izmenio doko dana 24th Januar 2009, 14:42, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh Ići dole
ivanlavsd
SD-NS
avatar

Broj poruka : 414
Godina : 31
Lokacija : Smederevo
Vozilo : 605 SRi
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 14:37

izgleda odlicno svaka cast!!!
Nazad na vrh Ići dole
dandzaman
A REAL'ROCK'N'ROLLA
avatar

Broj poruka : 5685
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Vozilo : Peugeot 605
Datum upisa : 14.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 14:43

neki klip kakav je supersprint mmmmmmm

_________________
Nazad na vrh Ići dole
http://www.peugeotklubsrbija.com
FiestaRS
Pug Wannabe
avatar

Broj poruka : 40
Godina : 29
Lokacija : Novi Sad
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 14:52

prelepo Shocked

felne mu extra stoje! to su 16ke ?
mozda najslabije da zatamnish stakla.
Nazad na vrh Ići dole
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:00

FiestaRS ::
prelepo Shocked

felne mu extra stoje! to su 16ke ?
mozda najslabije da zatamnish stakla.


15ke su original njegove....a zatamnit stakla nisam siguran mislim da mi nije potrebno ali to sam samo ja lol!
Nazad na vrh Ići dole
gigant
Profesor
avatar

Broj poruka : 561
Godina : 37
Lokacija : Ruma
Vozilo : peugeot 306 profil
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:15

prelep je doko prelep je svaka cast
i moje misljenje je da nije potrebno da zatamnis stakla
Nazad na vrh Ići dole
FiestaRS
Pug Wannabe
avatar

Broj poruka : 40
Godina : 29
Lokacija : Novi Sad
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:18

doko ::
FiestaRS ::
prelepo Shocked

felne mu extra stoje! to su 16ke ?
mozda najslabije da zatamnish stakla.


15ke su original njegove....a zatamnit stakla nisam siguran mislim da mi nije potrebno ali to sam samo ja lol!

znam da su fabrichke i jako lepo izgledaju!

(folije) ok stvar ukusa, mislio sam da mu josh naglasish crne detalje ali i ovako je brooka!
Nazad na vrh Ići dole
Looka-zg
Avenger
avatar

Broj poruka : 1049
Godina : 29
Lokacija : Hrvatska-Zagreb
Vozilo : Peugeot 605 SV24 3.0 V6
Datum upisa : 19.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:32

ma to opce nije njegov auto :P to neka trebica vozi Very Happy




















salim se Doko care .. pa di se got okrenem na tebe naletim ..ccc sam nikak na nekoj cugi :P ... i da ostavi Pugya kakav je Wink
Nazad na vrh Ići dole
http://www.peugeotklub.hr
xenoks
Ozbiljan Zajebant
avatar

Broj poruka : 10300
Godina : 45
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 406 1.9 td SW
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:41

Ha HA proradila ljubomora. Mora da je Looka farbao. Auto je super
Nazad na vrh Ići dole
http://www.eksi.co.rs
LAV
Svedski Pornicar
avatar

Broj poruka : 591
Godina : 29
Lokacija : Sjenica
Vozilo : 2 x Pežof 605 :)
Datum upisa : 15.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:42

sta da ti kazem osim ODLICAN PUG :happy:
Nazad na vrh Ići dole
Looka-zg
Avenger
avatar

Broj poruka : 1049
Godina : 29
Lokacija : Hrvatska-Zagreb
Vozilo : Peugeot 605 SV24 3.0 V6
Datum upisa : 19.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 15:56

xenoks ::
Ha HA proradila ljubomora. Mora da je Looka farbao. Auto je super


Doko jedini zasluzuje ovakav auto .. jel je Doko car .. pazi ga i mazi i ne divlja ko nekiiiii .... Doko respect Wink



da i kaj brijete kaj je Looka farbal .. nisam ja nikakav lakirer Shocked
Nazad na vrh Ići dole
http://www.peugeotklub.hr
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 16:16

Looka-zg ::
xenoks ::
Ha HA proradila ljubomora. Mora da je Looka farbao. Auto je super


Doko jedini zasluzuje ovakav auto .. jel je Doko car .. pazi ga i mazi i ne divlja ko nekiiiii .... Doko respect Wink



da i kaj brijete kaj je Looka farbal .. nisam ja nikakav lakirer Shocked


Hehe kompa hvala hvala,a kad nećeš na cugu ili da se sretnemo u gradu dođi sutra na meet?? 🐰
Nazad na vrh Ići dole
Looka-zg
Avenger
avatar

Broj poruka : 1049
Godina : 29
Lokacija : Hrvatska-Zagreb
Vozilo : Peugeot 605 SV24 3.0 V6
Datum upisa : 19.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 16:25

jooj vi i Meet ... klonim ce zatvorenih prostorija i vise deckiju nego cura :P hahaah .. a i kaj onda moram sutra cjelo jutro glancat auto sto je nemoguca misija Sad Sad onda se sam zbediram i zgubim volju ...
Nazad na vrh Ići dole
http://www.peugeotklub.hr
dandzaman
A REAL'ROCK'N'ROLLA
avatar

Broj poruka : 5685
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Vozilo : Peugeot 605
Datum upisa : 14.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 16:54

sve je to lepo ali daj neki klip....pa to je gti...manje vise kako izgleda daj da vidimo kako to fura...Wink

_________________
Nazad na vrh Ići dole
http://www.peugeotklubsrbija.com
LAV
Svedski Pornicar
avatar

Broj poruka : 591
Godina : 29
Lokacija : Sjenica
Vozilo : 2 x Pežof 605 :)
Datum upisa : 15.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 16:58

Looka-zg ::
Doko jedini zasluzuje ovakav auto .. jel je Doko car .. pazi ga i mazi i ne divlja ko nekiiiii .... Doko respect Wink

Evo kako fura Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   24th Januar 2009, 17:01

Nema zaj...ancije ipak je to kultni auto
Nazad na vrh Ići dole
Vukasin
Ozbiljan Slepac


Broj poruka : 14
Godina : 29
Lokacija : Beograd, Cukarica
Datum upisa : 30.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   30th Januar 2009, 19:53

Prelep! Ozbiljna zujalica!... Kolko ide od 0-100 fabricki?
Nazad na vrh Ići dole
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   5th Februar 2009, 14:30

Koliko ide od 0-100 nemam pojma nije ni bitno,bitno je da ide::::::::
Nazad na vrh Ići dole
306Gti6

avatar

Broj poruka : 5464
Godina : 40
Lokacija : Valjevo
Vozilo : Nema vise Gti 6 :(, Vw lubenicar
Datum upisa : 11.02.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   25th Februar 2009, 22:09

doko ::
Nema zaj...ancije ipak je to kultni auto

Da, u pravu si. Poslednji pravi GTI iz Peugeot-a. (I ne ljutite se vi sa 206-icama)

Samo mi se malo ne uklapaju to godiste sa prednjim i zadnjim delom vozila. Mislim, napred je to phase 1, a pozadi phase 2 model. U cemu je stvar?
Nazad na vrh Ići dole
matrix_023

avatar

Broj poruka : 108
Godina : 33
Lokacija : Zrenjanin
Vozilo : Renault 19 16V phase II
Datum upisa : 01.02.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   26th Februar 2009, 14:47

Vukasin ::
Prelep! Ozbiljna zujalica!... Kolko ide od 0-100 fabricki?
Oko 8,4-8,5 do 100 km/h na 400 16.4 ,ti kazes da je to GTi-6,onda je 124,5 KW a ne 120 KW,to nisu isti motori,120 KW je isao u S16 on je malo sporiji 8,8 do 100.... 🎅
Nazad na vrh Ići dole
306Gti6

avatar

Broj poruka : 5464
Godina : 40
Lokacija : Valjevo
Vozilo : Nema vise Gti 6 :(, Vw lubenicar
Datum upisa : 11.02.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   26th Februar 2009, 19:13

Mala ispravka. U S16 je isao motor sa 110kw (150ks), a u GTI6 ovaj sa 120kw (163ks), tj 124 (167)kw. Iz nekog razloga na razlicitim trzistima je izlazio sa razlicitim podacima o snazi. Prvenstveno u Engleskoj se pojavljivao sa podatkom o 167ks, dok je u Evropi imao 163 ks. Ali i Francuzi su tu znali da naprave dodatnu zabunu jer se cak i ovaj jaci model na pojedinim trzistima prodavao kao S16. Mislim, bas su ga zakomplikovali.

U svakom slucaju, nije nikakav problem i na oko prepoznati koji je koji motor, jer motor sa 150 ks ima plasticnu usisnu granu (i malo zakosenu u stranu), dok 163, tj 167ks verzija ima aluminijumsku (mislim da je alu).

Sto se tice ubrzanja, realnija cifra je od nekih 7,5s, a podatak od 8,5s je fabricki podatak koji je serviran zbog manje kategorije osiguranja. Cak sam u par tekstova na netu nasao da je taj rezultat dobijen sa autom opterecenim sa cetiri osobe i punim rezervoarom goriva !?!
Nazad na vrh Ići dole
matrix_023

avatar

Broj poruka : 108
Godina : 33
Lokacija : Zrenjanin
Vozilo : Renault 19 16V phase II
Datum upisa : 01.02.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   26th Februar 2009, 19:48

u pravu si,mada ne znam zasto bi neko testirao 0-100 sa punim autom,nema smisla,mada mogu da ti kazem da sam pre dve godine na batajnici gledao drugara kad se trkao sa 306 s16(ili je bio gti6) u svakom slucaju drug vozi saxa 1.4 i i pravio je 17.1 a decko u peugeotu ga jedva dobio sa nekih 16.6 i to ga je obisao u zadnjih 150 m,verujem da ima i do vozaca ali ovo je ziva istina
Nazad na vrh Ići dole
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   27th Februar 2009, 11:44

306GTI6 ::
doko ::
Nema zaj...ancije ipak je to kultni auto

Da, u pravu si. Poslednji pravi GTI iz Peugeot-a. (I ne ljutite se vi sa 206-icama)

Samo mi se malo ne uklapaju to godiste sa prednjim i zadnjim delom vozila. Mislim, napred je to phase 1, a pozadi phase 2 model. U cemu je stvar?


Auto je bio razbijen pa su samo iza stavljene lampe od novijeg godišta što je i meni ljepše.
A šta se tiče ubrzanja od 0-100kmh ja sam mjerio 7,4 sa ženom u autu,
Kao šta je kolega i napisao ovisi gdje se auto prodavao,na nekim tržištima je bio pod oznakom S16 a na nekim GTi6 npr meni u prometnoj piše S16,auto je uvežen iz Luxembourga
Nazad na vrh Ići dole
doko

avatar

Broj poruka : 29
Godina : 35
Lokacija : Zagreb HR
Datum upisa : 24.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   27th Februar 2009, 23:49

OProstite na dužini posta morao sam razjasniti neke stvari onaj koga zanima će pročitati inače je ovo pisao jedan moj kolega od kojeg sam kupio auto


Peugeot 306 S16 je zamišljen kao jedan od dva nasljednika kultnog 205 GTI (drugi je 106XSi).
Performantni model S16 predstavljen je 1994, godinu dana kasnije od osnovnog modela.

306 S16, 155KS (1994-95')
306 S16, 150KS (1995-97')
306 S16, 163/167KS (1997-01', na nekim tržištima oznaka GTI-6)

Snaga, mehanički detalji i oprema ovise o godištu, tipu, tržištu i primijenjenim normama. Što se tiče povijesti modela, razlikujemo phase1 (šiljati nos s kvadratnim maglenkama) i phase2 (zaobljeni nos, okrugle maglenke i farovi sa integriranim žmigavcima, te phase 3 s prozirnim farovima, srebrnim umecima interijera + sitniji kozmetički detalji).


Kronološki, ph1 ide od 1994 do 1997, redizajnirani ph2 je išao do 2000, kada je uvedena posljednja faza, ph3, koji se radio do kraja proizvodnje u 2001.

ph1, ph2 I ph3 se osim izmijenjenog vanjskog izgleda i nekih poboljšanih detalja konstrukcije I mehanike razlikuju i u detaljima interijera.

Ph1 bio je dostupan i s karoserijom 5 vrata (Švicarska).

Osnovne boje: Crvena, crna i bijela.
Metalik boje: tamno plava, tamno crvena, žuta, čelično siva, srebrna, zelena (specijalna serija Le Mans, također i u tamno crvenoj)


BITNE PERFORMANSE I DRUGO

Masa: 1160-1250kg
Dimenzije: najširi i najniži u klasi + najveći međuosovinski razmak
Obujam: 1997ccm,
Snaga: 110-112 / 120-122kW (150-155/167KS)
0-100: 8.5 / 7.6 s
Vmax: 215 / 220 km/h
Potrošnja: umjerena do visoka


BITNA SERIJSKA OPREMA

Alu felge 5 krakova, (modeli Lazer i Cyclone) 6x15', gume 195/55 R15V
ABS sistem Bosch
Centralno zaključavanje s daljinskim, opcija deadlock
Električni podizači, namještanje i grijanje retrovizora
Servo volan
Interijer kombinacija koža/štof
Kožni volan podesiv po visini, kožna ručica mjenjača


BITNA DODATNA OPREMA

Airbag vozača i suvozača
Kodirano paljenje
Automatska klima
Stakleni šiber / ručni ili na struju
Interijer kombinacija koža/brušena koža
Interijer ful koža
Odvojeni stražnji nasloni za glavu (od 95’ serijska oprema)
Grijanje sjedala naprijed
Pranje farova
Grijani retrovizori
Auto radio s ručicom za upravljanje na stupu volana
JBL sustav zvučnika /ph2 i ph3/


MOTOR

Kodni naziv XU10, nastao evolucijom serije XU9, u 306 se ugrađivao u dvije osnovne varijante, J4 i J4RS. 4 cilindra, 1997ccm, kvadratni odnos promjera i hoda 86x86mm, željezni blok, aluminijska glava.
Izdržljiv, voli okretaje. Melje.

XU10J4 / 110 i 112kW:

Snaga: 150-155 KS na 6500 o/min
Max moment: 190Nm/3500 o/min ili tako nešto, moram potražiti
Motor management: Bosch MP 3.1, direktni sustav paljenja s dva modula, svaka svjećica ima svoju bobinu, senzori za sve živo, lambda sonda, katalizator.

Usisna grana od kompozitne plastike, dvostruki usisni kanali s vakuumskim upravljanjem. Elektromagnetski vantil preklapa između uskih dugačkih kanala /niski okretaji/ i kratkih širokih /visoki/, ovisno o broju okretaja. Zanimljiva ideja, namjera je bila poboljšati elastičnost na niskim okretajima, bez gubljenja snage na visokim. U stvarnosti je to najslabija točka motora, zbog osjetljivih i dosta skupih dijelova sustava. O detaljima kasnije. Varijabilna usisna grana su tada bile u modi, pa je ugrađena na taj motor, iako je u portfolio kompanije postijala savršena usisna grana na prethodnom 1,9l motoru XU9J4R snage 118kW/160KS koji se ugrađivao u 405 Mi16 i 309GTi16V.

XU10J4RS / 120 i 122kW:

Snaga: 163-167 KS na 7200 o/min
Max moment: moram potražiti
Motor management: IAW Magneti Marelli

Evolucija J4 motora. Nova, odnosno stara aluminijska usisna grana (bazirana na XU9J4R), glava s optimiziranim kanalima, stanjena tijela ventila. Agresivniji kut bregaste. Sasvim drugačiji motor od J4, iako slične konstrukcije. Bolje hvata gas, snažniji, bolje vuče, jednostavnija konstrukcija. Ne znam što im je trebao taj varijabilni usis.


MJENJAČ

Pet brzina. Ugrađivao se do 97', kasnije novi mjenjač sa šest brzina.
5-brzinski mjenjač ima prve tri brzine kratke, 4. i 5. su duže. 6-brzinski mjenjač je skoro istih prijenosnih odnosa, s tom razlikom da su 1. i 2. nešto duže, a 4, 5. i 6. brzina pokrivaju raspon od 4. i 5. Razlika se osjeti. Također auto ima slabiji ajnšlag i veći krug okretanja u desno.

Prilično kratak hod, precizna mehanička akcija. Izdržljiv. Dobro raspoređeni prijenosni odnosi, 5-ta brzina malo predugačka, sporo nabire iznad 190 km/h, problem je riješen s novim mjenjačem 6 brzina.

Vmax u km/h po brzinama, 5/6 brzinski mjenjač, sve na 7000 o/min osim posljednje.
1. 50 / *
2. 90 / *
3. 140 / *
4. 180 / 170
5. 215 / 200
6. - / 220

* točne brojeve trebam provjeriti

OVJES
Koncepcija ovjesa je jednostavna i IZRAZITO efikasna. Naprijed McPherson, otraga polukruta osovina s torzionim oprugama. Anti-roll bar naprijed i natrag. Stražnja osovina dizajnirana je s "pasivnim upravljanjem". To podrazumijeva “mekanu” montažu stražnjeg mosta na gumene ležajeve-selen blokove koji su dizajnirani tako da omogućavaju zakretanje cijelog mosta u zavoju. Radi toga auto ima specifičan handling koji traži malo navikavanja. Auto je na serijskim amortizerima umjereno tvrd, na vrlo korektnoj granici udobnosti, a zahvaljujući širini karoserije, povoljno niskom klirensu, velikom međuosovinskom razmaku i niskom težištu kao rezultat svega toga, vrlo se malo naginje. Serijska varijanta je po meni all-round najbolja, osim možda izgledom. Više o osjećaju vožnje kasnije.

KOTAČI
Kotači su aluminijski, 5-krakova, dimenzija 6x15' i dolazili su u dva različita dizajna, (Lazer i Cyclone). Proizvođač je u oba slučaja Speedline.
Standardna guma je 195/55 R15V. U stvarnom životu nisam vidio ni jedan 306S16 s tom dimenzijom, osim mog. Svi se kotrljaju na 195/50 što povoljno utječe na novčanik I ubrzanja, a nepovoljno na max. brzinu i max. opterećenje jer ta guma ima manju nosivost.


KOČNICE
Naprijed ventilirani diskovi 263mm, straga puni disk, klasična jednoklipna plivajuća kliješta, proizvođač je Lucas. ABS. Sistem je malo poddimenzioniran, ali u većini normalnih situacija kočenje je pristojno. U situacijama kad se auto vozi na granici, kočnice su preslabe. Jedini dio koji bi trebalo upgradati.
Problem kočnica je riješen na 6-brzinskom modelu, koji ima jači servo i prednje diskove + čeljusti 283mm, isto kao 405 T16.


INTERIJER

Prostrana široka kabina, puno mjesta naprijed i natrag. Prednja sjedala su fino profilirana, imaju lumbalno podešavanje i easy-entry sustav preklapanja-klizanja. Vozačevo sjedalo je podesivo po visini. Sigurnosni pojasevi su također podesivi po visini i imaju pirotehničke zatezače ugrađene u sjedalo. Stražnja klupa je djeljiva 60:40 i dolazi u dvije izvedbe, s naslonima za glavu integriranim u naslon za leđa ili klasičnim odvojenim naslonima, u istom stilu kao naprijed.

Serijska sjedala dolaze u uspjeloj kombinaciji štof/koža. Ovisno o boji auta I godištu mijenja se boja i dizajn štofa na sjedalima, pa izgled varira od podnošljivog do odvratnog. Uz doplatu umjesto štofa može biti alkantara, koja izgleda superefektno i odlično drži tijelo ali joj je mana da se dosta lako pohaba i vidi se kad je potrošena.

Da odmah na početku razjasnim jednu stvar: Peugeot 306 S16 nije najbrži auto u klasi (osim ako nema motor od 122kW i mjenjač sa 6-brzina, onda je između ostalog i najbrži).

Bit i najveća snaga najjače 306-ice, kao uostalom i većine performantnih Peugeota je u finom balansu svih karakteristika. Nijedan dio, komponenta ili sustav ne odskače u kvaliteti od bilo kojeg drugog, osim kočnica koje su na 5-brzinskom S16 ajmo reći ipak preslabe. Sve ostalo je vrlo fino usklađeno u kvalitetan paket bez slabih karika: Karoserija, motor, transmisija, ovjes. Čvrsto sastavljeno ali konstrukcijski fino i lagano.
Tehnički gledano, sve komponente osim eventulno motora su no-bullshit jednostavne i efikasne... Ovjes je krajnje simplificirane konstrukcije i mnogi ga posprdno nazivaju seljačkim. Pa možda i jest tako, ali taj "seljački" ovjes montiran je na najnižu i najširu karoseriju u klasi i ugođen do perfekcije. Čvrst ali ne pretvrd, precizne amortizacije i dobrog balansa. Usput, polukruta osovina "zašećerena" je fleksibilnim ležajevima koji joj omogućavaju pasivno upravljanje, odnosno zakretanje cijelog mosta u odnosu na karoseriju za par stupnjeva. Tema elastične montaže zadnjeg mosta kao dio dizajna ovjesa i samim time zametak pasivnog upravljanja pojavila se već na 205GTI, ali tek je 306 dobio adekvatno dizajnirane ležajeve mosta - selen blokove koji to gibanje i omogućuju. Zakretanje stražnje osovine u zavojima se osjeti, jer auto reagira na sasvim drugačiji način od auta s "običnim" ovjesima.
U praksi to izgleda ovako: Čovjek ima osjećaj da je zadnji kraj već "krenuo" u oversteer, ali to je samo osjećaj. To se on samo namjestio i omogućio još brži prolazak kroz zavoj. Naravno, tu je i mogućnost lift-off oversteera ili kočenje-u-zavoju-uz-istovremeno-oduzimanje-volana koje smatram normalnom vozačkom tehnikom za svakoga tko želi brzo voziti svoj Peugeot. Pojedinci mijenjaju stražnje selen blokove krutim vezama, što ima za posljedicu jače lupanje na grabama i drugačiji handling, zadnji kraj se više ne “namješta” nego drži, drži, pa lagano klizne…


Auto je toliko dobro izbalansiran, čvrst i taktilan da je to milina. Pod uvjetom da su sve komponente ispravne, vožnja najjače 306-ice je pravo zadovoljstvo. Volan komunicira i "priča" s vozačem, u svakom trenutku jasno je što se dešava ispod kotača i tu nema iznenađenja. Ovjes s nevjerojatnom lakoćom guta sve neravnine i drži kotače čvrsto uz asfalt, čak i u najekstremnijim situacijama kao što su naprimjer grbavi hairpinovi na jadranskoj magistrali između Starigrada i Karlobaga. Balans ovjesa i transmisije je toliko dobar, pod uvjetom da je sve ispravno, da se čak i u najoštrijim grbavim zavojima kotač nijednom ne okrene u prazno.. Upravo čudesno. Moram reći da je na 5-brzinskom, slabijem 306S16 motor donekle u drugom planu, jer on zapravo samo "poslužuje" senzaciju upravljanja i handlinga. Zato je 6-brzinac onaj koji udara ravno u glavu, u svakom pogledu.. Ide, skreće, koči…

U usporedbi s novijim autima, 306 je malo sirov. U njemu čuješ motor i auspuh, osjećaš mehaničku akciju mjenjača, slušaš motor kako melje i kako puca iz auspuha, neravnine s ceste brže i direktnije šalju ti udarce u kičmu, volan ti jasno daje do znanja da voziš vozački auto... Sve se dešava brzo i neposredno, sve to možeš doživjeti čisto, minimalno filtrirano, a svega toga u novim autima nema. Uz sve to karoserija je dovoljno čvrsta da ti daje osjećaj solidnosti i dobro sastavljenog auta koji se ne savija i ne škripi na svakom kamenčiću i u svakom zavoju.

Imam osjećaj da bi i totalni neznalica za volanom ovog auta djelovao dobro, jer on stvarno ima izuzetnu granicu sigurnosti i oprašta kojekakve gluposti... Dobar iskusan pilot za volanom 306S16 na nekakvoj normalnoj otvorenoj cesti može biti zaista nevjerojatno brz i dobrim i nominalno bržim novijim autima prirediti neugodna iznenađenja.
Stvarno, bez imalo pretjerivanja, kao što je meni jednom rekao jedan vozač 306-ice, a tu mudrost sad i ja prenosim dalje, do 4000 okretaja to je auto za ženu, a poslije 4000 za tebe... Što se prednjepogonaša tiče, 306 je jako blizu dosezanja Nirvane...


ODRŽAVANJE

Kratko i jasno, auto je prikriveni kamatar i potrošač. Pogotovo kad dolazi od raznih živopisnih vlasnika koji su dovoljno neozbiljni da idu kupiti ovakav auto i onda ga:
a. maltretiraju do krajnjih granica
b. nakon toga amaterski krpaju ili ga uopće ne krpaju
c. i tako u krug, nakon svakog kruga maltretiranje-krpanje auto je u sve žalosnijem stanju

To jednostavno ne dolazi u obzir. 306S16 je osjetljiv na neodržavanje i vrlo brzo može akumulirati brdo neželjenih kvarova. To je auto koji traži apotekarsko održavanje i to treba imati na umu kad se planira kupovina. Potrebno je UŽASNO puno novaca, a još više strpljenja, tvrdoglavosti i volje da se loše održavan-krpan auto dovede u red. Dijelovi nisu jeftini, ali nisu ni brutalno skupi. Osim nekih. Djelomično je za to krivo kamatarsko planiranje politike rezervnih dijelova. Recimo, originalni prednji seleni se ne mogu kupiti odvojeno nego treba uzeti cijelu vilicu. Isto je i sa zadnjim ramenima, koja dolaze isključivo u kompletu. Ima takvih bisera još, ali o tom potom.
Servisiranje mi je također prilična nepoznanica, jer većina majstora kod nas nije nikad radila na njemu, obzirom da ih u cijeloj HR valjda nema više od 15-tak. Ipak, ima majstora koji znaju što i kako s njim i srećom znam koji su. Bez DIAG-a od ozbiljnog servisiranja nema ništa.


REZERVNI DIJELOVI

Dijelova ima. Većina potrošnih dijelova je trenutno dostupna, pa čak i neki od “egzotičnijih” specifičnih dijelova koji rikavaju. Specijalizirani dućani kao što je recimo PA u Zagrebu znaju za te “sitnice” i obično imaju na lageru. Ako nema, naručuje se i stiže u pravilu za tjedan dana.
Neke od cijena:
Prednji far: 820kn (Magneti Marelli, Velas)
Svjećice: 120kn set (Eyquem)
Filter ulja 50-60kn
Senzor faze: 800kn
Prednja vilica: 720kn
Zupčasti remen: 270-450kn ovisi gdje se kupuje
Membrana usisne grane: 370kn
Bobina: 450kn (jedna, ima ih 4)
Disk pločice 450kn (Ferodo)


CIJENE

Kao i svaki rabljeni GTI, a pogotovo 10 godina star francuski auto, 306S16 je puno povoljnije kupiti nego prodati, i premda dobar primjerak nije baš tako jednostavno naći, iz vlastitog iskustva mogu reći da se držanje auta u redu vrlo malo honorira. Kupce to jednostavno ne zanima.
Cijene rabljenih u oglasniku, ako ih ima, počinju od oko 3000€ za najstarija godišta. Imajući u vidu sve gore navedeno u vezi održavanja, skupu registraciju (zadnja ili predzadnja klasa osiguranja, minimalno od cca 3700 do 5000kn s bonusom), veliku potrošnju (barem 12 u gradu, na otvorenom minimalno 9 uz nježno milovanje gasa) i činjenicu da najstariji auti tuku već 11-tu godinu i imaju puno km, bolje vjerojatno ne može.

Meni nerazumljiva nepopularnost, da ne kažem anonimnost najjače 306-ice također ne ide u prilog kupnji, a pogotovo ne prodaji. Po mom iskustvu, 306S16 traže ljudi koji znaju o čemu se radi, a onima koji okreću glavu od njega, a takvih ima jaaako puno, mogu samo reći – ne znate što ste propustili.
Treba imati puno, puno samopouzdanja za uzeti bilo koji rabljeni “razguženi” hot hatch, a pogotovo nepopularan francuski, ali kad sjedneš za volan i sjuriš se niz Velebit, sve se vraća, sve zaboraviš već nakon prvog zavoja…


OProstite na dužini posta morao sam razjasniti neke stvari onaj koga zanima će pročitati inače je ovo pisao jedan moj kolega od kojeg sam kupio auto
Nazad na vrh Ići dole
xenoks
Ozbiljan Zajebant
avatar

Broj poruka : 10300
Godina : 45
Lokacija : Krusevac
Vozilo : 406 1.9 td SW
Datum upisa : 18.01.2009

PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   27th Februar 2009, 23:53

Sta drugo reci

_________________

Nazad na vrh Ići dole
http://www.eksi.co.rs
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: (306) Peugeot 306GTi6   

Nazad na vrh Ići dole
 
(306) Peugeot 306GTi6
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 2Idi na stranu : 1, 2  Sledeći
 Similar topics
-
» (306) Peugeot 306GTi6
» (307) Peugeot 307 1.4 b
» (307) Peugeot 307 2.0hdi 66kw
» (308) Peugeot 308 1.6 hdi 110ks FELINE
» (307) Peugeot 307

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: AUTOMOBILI ČLANOVA :: AUTOMOBILI CLANOVA FORUMA :: Serija 3-
Skoči na: